Pagina's

dinsdag 1 maart 2016

Stampin'Up! Snel kaartje

Hoi hoi,

Snel kaartje schrijf ik boven dit bericht.... 

Maar zoooo snel ging het nou ook weer niet.

Ik zag al dagen de sketch van Match the Sketch. En dacht, wat moet ik daar toch mee, met die vlakken. Wist er niet zo goed wat mee te doen.

Tot ik vanochtend een reepje designpapier zag liggen. Samen met nog een stukje 
cardstock kleurde dat goed bij elkaar en ineens dacht ik hé, daar kan ik wat mee.

Dus ik heb een wit kaartje gepakt, daar de tekst op gestempel en het stukje design papier samen met het (geëmboste) stukje cardstock opgeplakt. Mooi strikje er op.
Gemat op bijpassend cardstock en zo was dit kaartje toch nog snel in elkaar gezet. 


Dat vind ik zo leuk aan design papier: met weinig werk heb je een leuk vrolijk kaartje...

Tot snel!
      
     

6 opmerkingen:

  1. De snelste kaartjes zijn vaak de leukste...dat zijn goeie en spontane ideeen! Ook dit kaartje, tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deine Karte ist ein tolles Werk geworden, die Details gefallen mir sehr gut. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch, viel Glück bei der Challenge und der Verlosung. Viele liebe Grüße, Fanny von www.stampinwithfanny.de

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,
    dat kan zo ineens een prachtige kaart opleveren. Ik vind het een bjoetie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty card as always. Thanks for playing with us at Match the Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ek hou van die oulike blommetjies papier en die mooi strik, Erna!!! Pragtig en so vrolik!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie strakke kaart, de kleuren passen perfect bij elkaar.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!