Pagina's

vrijdag 25 maart 2016

Stampin'Up! Totally Techniques Watercoloring!


Hoi hoi!

Het is vandaag ook de laatste vrijdag van de maand, vandaar dat je vandaag twee berichten van me krijgt! Op de laatste vrijdag van de maand is het namelijk tijd voor de Totally Techniques Bloghop!

Deze maand staat de watercolor techniek centraal. Ik moet hier nog steeds in blijven oefenen want eigenlijk kan ik het niet zo goed.... 

Ik heb de bloem uit de set You've Got This genomen en ingekleurd. Ik heb de bloem gestempeld op shimmery white papier (wow!) Nadat de bloem gedroogd was heb ik er ook nog met Wink of Stella overheen gekliederd, waardoor de bloem nog meer schittert. Jammer genoeg kon ik dat niet goed op de foto krijgen. Mijn model kaart is er één met flapjes; aan de linkerkant vouw je een flapje naar binnen, daaroverheen komt de flap waar de bloem op staat. Aan de binnenkant heb ik nog een extra stukje wit geplakt zodat er ruimte is om te schrijven.

Als je op de foto klikt vergroot hij 


Hieronder vind je de volgorde van de hop. 


      
     

13 opmerkingen:

  1. Beautiful Erna! Love the colors that you used and the neat fold. Perfectly created! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. absolutely stunning job Erna!....another beautiful Spring creation

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh what beautiful colors Erna! I love this. You did an amazing job coloring. see you soon my sweet friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna this is such a bold and bright card to show off your terrific skills in water colouring! Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card...love the fold and the colors. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whoooo hoooo!!! We chose the same flower this week :D Love your color combo and watercoloring!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je kaartje Erna,
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje, ik weet precies wat je bedoelt met oefenen, ik heb dat ook nog steeds het inkleuren gaat mij ook nog niet zo makkelijk af.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning card Erna :-) love the color combination, how you framed the image and the fancy fold.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card. The fold ist great and I love that you placed the sentiment on both of the peduncle.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, jou blom is so pragtig, Erna en helder groen en pers werk so lieflik saam!!!! Ek hou van die fancy fold van jou kaartjie!!!! Baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!