Pagina's

zaterdag 19 maart 2016

SU-Sisters Bloghop Pasen!


Hoi Hoi!

Welkom bij weer een Bloghop van de SU-Sisters, een groep van vijf stempelvriendinnen die maandelijks een Bloghop voor je verzorgen! 
Deze maand hebben we het thema Pasen gekozen. 

Zo, ik moet bekennen, dat ik het best moeilijk vond om een paaskaartje te maken. Die maak ik eigenlijk nooit... en ik heb ook niet zo veel paas stempels. Nu heb ik wel dat ontzettend schattige schaapje, en daar zit toevallig ook een tekstje happy easter bij (dat ik er trouwens afgeknipt heb, oops)

Dus pakte ik die er maar bij. Het geheel was nog niet naar mn zin, dus heb ik er met het ieniemienie bloemetje uit de set "sprinkles of life" een randje achter gestempeld.
Dit is het geworden:

(klik op de foto voor een vergroting!)

Met een prikpen maakte ik nog een leuk randje en de geponste bloemetjes? Die komen uit een stukje watercolor paper waarop ik met een aquapen gekliederd had. 

Je kunt nu verder hoppen naar Chantal en ben je de weg kwijt, dan zie je onderaan de volgorde van de bloghop. 


      


Erna (hier ben je nu)

Fijn weekend, en tot gauw!
      
     


4 opmerkingen:

  1. Jou paasfees kaartjie lyk tog te oulik met die cute klein skapie, Erna en ek hou van die vrolike blommetjies en die koort!!!! Baie oulik gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!