Pagina's

dinsdag 5 april 2016

ABC Challenge letter S

Hoi hoi!

Hoe dom kun je zijn.....
Ik heb het een beetje druk op dit moment. Dat heeft alles te maken met On Stage, het evenement van Stampin'Up! dat komend weekend plaatsvind in Amsterdam.
 Ik mag daar twee presentaties geven en omdat ik ook nog in een voorbereidend team zit ben ik al een hele tijd bezig met die voorbereidingen. Waardoor ik regelmatig contact heb met mensen van het hoofdkantoor in Amerika. Allemaal superleuk natuurlijk!
Maar daardoor gaat er wel eens wat mis.... zo ook mijn ABC Challenge. 

Helemaal vergeten, maar al wel in gepland in mijn berichten...
Mocht je dus een "raar" ABC bericht gezien hebben, dat klopt en dat was niet de bedoeling...

Nu maar verlaat de challenge en de ingestuurde kaartjes. Jammer genoeg niet zoveel als afgelopen keer met de regenboogkaarten maar wie weet de volgende keer weer meer bijdragen:




Gerjanne:


En mijn eigen bijdrage. Op 2 april had ik ook nog een hele gezellige teamdag. Waarop we standaard swappen natuurlijk! Mijn swapjes had ik met sterren versierd, dus een mooi item voor deze challenge! Ik heb er 18 gemaakt, hoeveel sterretjes heb ik dan gezien??? LOL



Volgende keer is de letter "T" aan de beurt. 
Dora koos "Tekst": Tekst op je kaart.  tekst met gebruik van stansen of gestempelde tekst.  Variatie van tekst kan zijn in: Hallo, hoi, gefeliciteerd, beterschap tot tekst als een hoofdrol op je kaart. Tekst als achtergrond.....Alles mag als er maar tekst op een kaart voorkomt.

Een gemakkelijke uitdaging, laagdrempelig, denk ik zo. Iedereen gebruikt weleens tekst op een kaart. Ik hoop dat er weer veel mee willen doen? 

Je hebt de tijd tot 2 mei a.s. 
Op 3 mei zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.  

Ankie mag het onderwerp voor de letter U verzinnen. 
Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?

Fijne dag!


      
     

9 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,
    ik had mijn kaartje ook gestuurd...niet ontvangen?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik heb hem weer gevonden! Je had hem gemaild idd. Maar ik kijk altijd naar de berichten onder de challenge. Als je daar je kaart in zet, heb ik hem zowieso! Bedankt voor je deelname!

      Verwijderen
  2. voor het eerst een kaartje voor je challenge. Eentje dat verstuurd is naar één van je grootste fans: Sarah.
    http://creanancy.blogspot.com/2016/04/just-for-you-sarah.html
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,hoi,
    Ik doe ook weer even mee!
    http://dora-knutselhoekje.blogspot.nl/2016/04/paarse-natuur.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes weer en leuke ideeen ook daardoor weer opgedaan. Wat leuk dat ik de volgende challenge mag bedenken. Ik ga er eens even voor zitten en laat het je zsm weten. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En voor de nieuwe challenge met de letter T van tekst heb ik een kaartje dat je hier kunt vinden:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2016/04/do-more-of-what-makes-you-happy_19.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Erna, ik doe graag mee met dit kaartje: http://lindacrea.blogspot.nl/2016/04/elines-beestenboel-27-konijntje.html

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik reageer heel laat. Je sterrenbijdrage is heel mooi!
    ik doe zeker weer mee !!
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En hier is ie dan
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/04/love-little-things.html?m=1
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!