Pagina's

dinsdag 19 april 2016

Stampin'Up! Global Design Challenge

Hoi hoi,

Vandaag heb ik weer eens tijd genomen om lekker te freubelen. Dat is al een tijd geleden. 
Ik kwam de uitdaging van Global Design Project tegen en besloot deze aan te gaan. 
De uitdaging is een kaartje van Krista Frattin te "casen". Dat wil zeggen: gebruik de sketch, of de stempel, of de kleuren of wat je maar wil van de kaart die als voorbeeld dient.

Ik heb daar het volgende kaartje mee gemaakt:


Voor de tekst heb ik gebruik gemaakt van de stempelset die bij de Watercolor Wishes Kit zit:


Zoals je ziet heb ik de kleuren én de streepjes genomen om te casen.


Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!


      
     

11 opmerkingen:

  1. Ha Erna,
    heel mooi kaartje! Eerlijk gezegd is de jouwe mooier dan het origineel in mijn ogen dan...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'n Pragtige CASE van die inspirasie kaartjie, Erna!!!! So mooi gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, leuk die strepen en een mooie kleur. Ik vind hem mooier dan het origineel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei leuk kaartje.
    Super hoe je je hebt laten inspireren door het originele kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is just lovely Erna! I really like the addition of black on your card. It really makes everything pop. Thank you for playing at Global Design project this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart en een goeie case!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje in deze kleurtjes Erna!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty card Ema, love the little pop of black in the flower and ribbon. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. My favorite detail has to be the ribbon through your tag. I love it! Thank-you for playing along this week with the Global Design Project and casing me!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erna - such a sweet use of this background stamp to create a washed out background. It's beautiful! Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love it. I need to get that background stamp. I love how you've used it here. Thanks for sharing with Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!