Pagina's

woensdag 27 april 2016

Stampin'Up! Kleurenkaartteam

Hoi hoi!

Na lange tijd dacht ik, laat ik weer eens meedoen met het Kleurenkaartenteam van Martina.
Nu dácht ik ook dat het best makkelijk was deze maand: bruin in combinatie met kraft.
Maar dat viel nog eigenlijk niet zo mee vond ik....

Uiteindelijk heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb de Sunburst Mal van Stampin'Up! gebruikt en omdat ik het wat te donker vond heb ik er een witte achter gemaakt zodat het geheel wat meer "spreekt" 

Ben benieuwd naar alle uitwerkingen!


Tot snel!


      
     

18 opmerkingen:

  1. net mijn rondje afgerond zie ik deze nog net voorbijkomen ;)
    Leuke kaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, helemaal leuk is ie geworden, toch een zonnetje vandaag hahahaha !
    je verschijnt niet in de blogrol voorlopig, blogger moet er een keertje over nadenken...
    misschien het volgende proberen : bericht zelf terug openen, dan op 'bijwerken' klikken, publiceren (herhaal dit ev. een aantal keren), dan springt het bericht soms wel 'vrij'.
    blij dat je er bij was, tot de volgende,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch een heel mooie kaart Erna. Goed geslaagd. Daar kan je mee voor de dag komen. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Erna !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....je tekst zegt het al Erna....wat een mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie zonnige kaart voor het KKT!
    Hier schijnt de zon volop, met rechts grijze wolken en links stralend blauw met wat kleine wolkjes...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Met ingetogen kleuren heb je er toch een stralend kaartje van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu moet ik toch wel een beetje lachen Erna, moeilijke kleuren? kijk eens even goed naar je eigen uitnodiging voor koffie en kaart . . .
    Gelukkig maakte je nog een andere zodat er nog meer te genieten valt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart geworden, mooi dat witte stukje maakt het inderdaad sprekender.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, daar kun je je wel eens op verkijken. Dan lijkt het makkelijk, maar dan valt het tegen. Je kaart is toch heel erg gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig wat een mooie combi zo ook met die mooie mal erbij. Staat super leuk zo.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Een zonnetje is welkom deze dagen! Komen er wat reacties binnen bij je abc challenge? Deze maand zelf weinig tijd om je te promoten!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ek hou van hoe jy die bietjie wit gebruik het om die strale pragtig te laat uitstaan, Erna!!!!! Baie goed gedoen en so mooi vir 'n man!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een dagje laten dan gepland, maar ik kom nog even spieken.
    Je kaartje is wel super leuk geworden zeg. het is altijd wel leuk om te zien hoeveel verschillende creaties er gemaakt worden, met de zelfde kleurencombi.
    Voor mij was het ook alweer een hele lange tijd geleden, dat ik mee heb gedaan, het was toch wel weer super leuk om te doen.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker bezig geweest zeg en ja een iets andere kleur maakt het net wat pittiger. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een beetje te laat met mijn reactie, maar je hebt een heel leuk kaartje gemaakt, het witte springt eruit en geeft net dat tikje meer.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!