Pagina's

zaterdag 23 april 2016

SU-Sisters Bloghop!



Hoi hoi!

Vandaag doe ik weer mee aan een bloghop van de SU-Sisters!

We hebben vandaag het thema "Verjaardagen" voor je.

Ik heb twee kaartjes gemaakt met de set die we afgelopen weekend kregen op het On Stage Event van Stampin'Up! Het is een set die straks in de nieuwe catalogus verschijnt. En hij is SUPER!!
Ik heb er de achtergrond mee gemaakt. En mocht je je afvragen welke kleuren ik gebruikt heb?
Dat zijn vier van de vijf nieuwe In Colors!

Ik heb een jongens- en meidenvariant gemaakt.

(klik op de foto voor een vergroting)

De tekst en de cijfers komen uit sets die gelukkig mee gaan naar de nieuwe catalogus!
Het schattige bloemetje (punch pack) verdwijnt ook! Ik weet niet of hij nog te krijgen is, maar als je hem nog niet hebt en je wilt hem nog hebben wacht dan niet te lang!

Hop lekker verder langs de andere SU-sisters, veel plezier!


    

Ben je de weg kwijt, dan zie je hieronder de volgorde van de Hop:

Erna (hier ben je nu)

Fijne dag nog!


      
     

5 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes!!! Vrolijke kaartjes inderdaad. Gelukkig heb ik de ponsjes, die doe ik niet weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijke kaartjes met die nieuwe kleurtjes. Kan niet wachten tot ik ze real life mag zien. Heb ze al meerdere keren voorbij zien komen. Alleen op elk blog ogen ze anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Albei jou kaartjies is pragtig, maar ek hou veral baie van die blou een, Erna!!!!! Die kleure waarmee jy gewerk het is lieflik!!! Die blommetjies met die pereltjis is baie mooi vroulik!!! So goed gedoen!!!!
    Groete en geniet die week!!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden en elk kaartje heeft een eigen stijl. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!