Pagina's

dinsdag 3 mei 2016

ABC Challenge letter T

Hoi hoi!

Zoals je ziet ben ik wat aan het spelen geweest met mijn Blog Layout en indeling.
Ik weet nog niet of het zo blijft, maar reacties zijn welkom :-)

Het is vandaag de eerste dinsdag van de maand en dat betekent ABC Challenge!

Deze maand koos Dora het onderwerp met de letter T en dat werd Tekst op je kaart.

Nou dat is niet zo heel moeilijk natuurlijk :-)

Leuk dat jullie weer meededen en hieronder zie je de uitwerkingen:






En natuurlijk mijn eigen kaartje. Een kaart gemaakt met de stempelset van de week, de Flower Patch:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Ik heb een post it over de kaart geplakt en toen een achtergrond gestempeld. Toen de post-it er af gehaald en de tekst gestempeld. Daarna nog met de stansjes het bloemetje en de blaadjes gemaakt, touwtje er om heen en klaar was ik. Ik heb de kleuren Bermuda Bay, Pool Party en Crumb Cake gebruikt. 

Volgende keer is de letter "U" aan de beurt. Ankie koos in eerste instantie Uitnodiging. Maar ik zelf was een beetje bang dat dat een lastige uitdaging was. Dus we hebben er in overleg samen de Uil van gemaakt. Maak dus een kaartje met een Uil, of in de vorm van een Uil of.... bedenk iets leuks! (Je mag er natuurlijk altijd een uitnodiging van maken he!)

Je hebt de tijd tot 6 juni a.s. 
Op 7 juni zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.

Nancy, jij mag het onderwerp voor de volgende letter bedenken, de letter "V". 
Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?

Tot morgen, dan ben ik er weer met een nieuw bericht!

Fijne dag.


      
     

10 opmerkingen:

  1. O, almal is sulke mooi kaartjies, Erna!!! Ek hou baie van hoe jy die bg van jou kaartjie gemaak het!!! So pragtig!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten zijn er uiteindelijk ingestuurd! super!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Erna, jou kaart is super mooi!
    De U is ook weer een leuke, ik doe zeker mee!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart !!! De gestempelde achtergrond is echt heel mooi !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wordt nadenken voor een uiltjeskaart. Ik mail je nog voor de V!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten zijn er weer te zien. Jouw kaart is heel mooi, leuke bloemen en een prachtige kleur heb je gebruikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaartjes zijn leuk geworden. En voor de challenge van de uiltjes/uitnodiging kun je mijn bijdrage hier vinden:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2016/05/abc-challenge.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Erna, hier mijn kaartje voor de letter U
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/05/abc-challenge-uil.html?m=1
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes allemaal! Ik ben gek op uiltjes! Hier vind je mijn uilenkaarten :): http://lindacrea.blogspot.nl/2016/05/elines-uiltjes-17-fijne-vakantie.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kon het niet laten nog een tweede keer mee te doen!
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/06/stickey-sunday-uiltje.html?m=1
    Tot dinsdag!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!