Pagina's

woensdag 25 mei 2016

Endless Birthday Wishes Deel 2

Hoi hoi!

Begin van de week beloofde ik jullie nog een kaartje met de set
Endles Birthday Wishes. 

Ik stempelde met de Misti (mijn nieuwste speeltje) het woorde Hello meerdere keren op de kaart.
De stipjes stempelde ik daar tussendoor. 
Het woordje "you" stanste ik 5 keer uit en plakte ik op elkaar. Daardoor krijgt het dimensie.

Nog wat bloemetjes van een (heer erg retired) ponsje en dan krijg je dit:

stampinup lovetostamp endless birthday wishes

Fijne dag nog en tot snel!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

1 opmerking:

  1. O, nog 'n baie vrolike kaartjie, Erna!!!! Die kleure en al die kolletjies en blommetjies is so pragtig!!!! Al die hello's en die 'you' is so slim gedoen en lyk so mooi!!! Ek hou baie daarvan!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!