Pagina's

zaterdag 7 mei 2016

Flower Patch Deel #3

Hoi hoi,

Vandaag de laatste kaart in de serie Flower Patch.

Deze keer heb ik met versamark en witte embossingpoeder de takjes gemaakt. Daarna heb ik met gele (Daffodil Delight) en roze (Melon Mambo) inkt daaromheen gesponst. Vervolgens kun je dan met een doekje de inkt van je geëmboste blaadjes afhalen en worden ze weer wit.

Daarna heb ik met twee bloemenstempeltjes gestempeld in de roze en gele kleur. 
Nog een tekst, dik bakers twine voor een strikje en alle laagjes op elkaar geplakt.

(klik op de afbeelding voor een vergroting)


Gebruikte materialen:



Ik hoop dat jullie mijn eerste ronde van 

Stempelset van de week

leuk vonden? Komende week ga ik met de set "Goïng Global" aan de slag.

Fijn weekend!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke, zonnige kaart ! past helemaal bij dit weer
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die pienk en geel lyk so pragtig saam, Erna en ek hou van die mooi blaartjies en blommetjies!!!! Die koort strikkie lyk tog te oulik!!!! Baie mooi gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooi! Leuke techniek!
    Heel inspirerend je weekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en vrolijk verjaardagskaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!