Pagina's

dinsdag 10 mei 2016

Stampin'Up! Baby Bear

Hoi hoi,

Vandaag een kaartje met een verhaaltje: 
Op de Stampin'Up! dag van 16 april waren er zoals gewoonlijk bij Stampin'Up! een boel Prize Patrols. Bij het binnenkomen krijg je een tas met goodies, en daarin zit ook een badge in een bepaalde kleur. Gedurende de dag, wint dan steeds een andere kleur een leuke prijs.
Zo was op een bepaald moment de nieuwe set Baby Bear de prijs en mijn vriendin Krista won deze set. Laat zij de set nou helemaal niks vinden. En ik was er verliefd op!
Ik kreeg deze set spontaan van haar, lief he!

Vroeger maakte ik zelf teddyberen.... ik vond er nog één op zolder en heb die natuurlijk bij de kaart op de foto gezet. Wat vinden jullie van het stel? :-)

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Voor de layout heb ik gebruik gemaakt van de sketch van Match the Sketch. 

De stempelset is een zgn 3-way stempelset. Dat betekent dat je de beer in drie laagjes stempelt. 
Daardoor krijgt hij diepte, en kun je met verschillende kleuren inkt werken.

Fijne dag nog!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

3 opmerkingen:

  1. Huhu… Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny
    www.stampinwithfanny.de

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe gaaf van jou vriendin om vir jou die stempel te gee, Erna!!! En wat 'n skattige kaartjie het jy daarmee gemaak!!!! Jou teddiebeer op die kaartjie lyk tog te pragtig en die een wat jy gemaak het is so oulik - jy moet dit hou vir jou kleinkinders (grandchildren) om eendag daarmee te speel!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, en de foto samen met de mooie teddybeer is natuurlijk super!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!