Pagina's

woensdag 11 mei 2016

Stampin'Up! Goïng Global Deel #2

Hoi hoi!

Vandaag deel 2 in de serie Goïng Global.

Voor de kaart van vandaag heb ik gebruikt gemaakt van het mooie design papier dat zo goed bij de set past. Van dit design papier heb ik met ponsen verschillende rondjes geponst. 
Deze in een lijn opgeplakt. Rechts nog een stukje design papier en links met een stempel het creme kleurige papier gestempeld. Het rondje met tekst is natuurlijk ook gestempeld. 
Touwtje er om heen en je ziet dat je snel een leuk kaartje in elkaar zet.

(klik op de afbeelding voor een vergroting)


Fijne dag nog en tot snel!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Erna.....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart, mooi papier. Wat is je beerkaartje leuk geworden, leuke foto samen met je eigen beer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en leuk dat papier met de Grote Beer erop..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ek hou van hoe jy die sirkels gebruik het, Erna!!!! So mooi!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!