Pagina's

zaterdag 21 mei 2016

SU Sisters Bloghop!


Hoi hoi!

Vandaag is het weer tijd voor een bloghop van de SU-Sisters! We hebben vandaag het thema Vlinders voor je. Dus je zult leuke voorbeelden zien met (één van mijn) lievelingsdieren :-)

Mijn kaartje voor vandaag ben ik begonnen met shimmery white cardstock. Daar heb ik met de nieuwe In Color kleur Flirty Flamingo en een waterpen op zitten kliederen.
Toen heb ik uit de set "Designer Tin of Cards" de ieniemienie hartjes gestempeld. De tekst komt ook uit deze set. Daarna heb ik de kleine vlinder gestanst, de grote uit vellum gestanst en geëmbost. Daarmee krijg je die leuke witte stipjes in je vellum.

Omdat ik de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt heb, heb ik er nog een rand langs gestempeld. 

lovetostamp stampinup DesignerTin of Cards

Om nog meer moois te bekijken ga je naar de volgende site:




Ik wens je een heel fijn weekend!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, ik houd ook erg van vlinders! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty! Lve the pink background with the hearts and the,butterfly is gorgeous! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat MOOI Erna....schitterend kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous card! I love those butterflies! Beautiful background! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ek hou van die sagte agtergrond met die fraai hartjies, Erna en die skoenlapper is so pragtig!!!!! Alles lyk so mooi in sagte pienk en die swart en wit randjie lyk lieflik!!! Baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!