Pagina's

vrijdag 27 mei 2016

Totally Technique Bloghop!


Hoi hoi!

Het is weer tijd voor onze maandelijkse Technieken Bloghop. Vandaag staat in het teken van gebruik van een Stencil. Daar kun je natuurlijk vele kanten mee op! Ik heb gebruik gemaakt van de Dots en Stripes Masks. Die heb ik op een vel crumb cake cardstock gelegd. Daaroverheen ben ik met witte craft inkt gegaan. Toen dit droog was heb ik met sponge daubers drie kleurtjes blauw aangebracht. 
Vervolgens heb ik op vellum een tekst gestempeld en dit opgeplakt op de kaart. 

Het idee heb ik natuurlijk op internet gevonden ;-)

stampinup lovetostamp

Om de rest van de voorbeelden te zien ga je hieronder naar het volgende blog:


Fijne dag nog!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

7 opmerkingen:

  1. Oh die is gaaf! Ik heb die Dots en Stripes ook maar nog niet gebruikt helaas. Maar daar gaat nu zeker verandering in komen. Bedankt voor deze inspirerende kaart. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love it Erna! The colors that you used are just perfect and the clean design is fantastic. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke techniek Erna ! Heel mooie kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simple but very effective :-) love it

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eenvoudig, maar baie treffend en elegant, Erna!!! Die kleure is lieflik en ek hou van die twee pragtige rhinestones wat jy gebruik het om bietjie glans te verleen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!