Pagina's

vrijdag 20 mei 2016

Was ik Rose Wonder vergeten??

Hoi hoi!

Beloofde ik jullie begin deze week nog meer voorbeelden met de stempelset Rose Wonder en wat denk je?? Vergeet ik te bloggen!

Ik had de kaartjes namelijk wel klaar. Dus daarom vandaag een kleine inhaalslag. Je krijgt vandaag twee kaartjes gemaakt met deze set.

Voor het eerste kaartje maakte ik met de waterpen een achtergrondje op shimmery white cardstock. Dat vind ik persoonlijk het fijnst om met water op te kliederen. Op watercolor papier lukt het mij minder goed. Vervolgens wilde ik graag de grote roos stempel gebruiken dus deze stempelde ik met Blackberry Bliss op de kaart. En toen.... gingen mijn handen een eigen leven leiden en stansten de roos uit Rich Razzleberry cardstock. Ik knipte de blaadjes er af en lijmde de roos precies over de stempelafdruk heen. Gezien de kleur vond ik het een perfecte kaart voor een condoleance dus heb ik de bijpassende tekst gestempeld op een stukje wit en dit iets verhoogd opgeplakt. 

lovetostamp stampinup rose wonder

Mijn tweede kaartje is heel anders. Met memoblaadjes plakte ik de basiskaart af. En sponste met twee kleuren geel en groen een ondergrondje. De bloem en de blaadjes stempeld ik op het gesponste deel en ik verwijderde de memoblaadjes. Nu was ik wel weer toe aan iets vrolijks en daarom heb ik er een verjaardagskaartje van gemaakt. 

lovetostamp stampinup rose wonder

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met wat je met deze (veelzijdige) set kunt doen!


WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

2 opmerkingen:

  1. Mooi weer! En ja dat bloggen schiet er bij ook nog wel eens in ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee pragtige kaartjies, Erna!!!! Ek hou baie van die groot roos en die banner met die sentiment en die strik lyk baie mooi!!!! Jou waterverf agtergrond is pragtig!!!! Die geel en groen op die tweede kaartjie is lieflik en ek hou van die eenvoudig, maar treffende ontwerp van die kaartjie!!!! So mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!