Pagina's

maandag 2 mei 2016

What Will You Stamp?

Hoi hoi

Twee weken geleden werd ik gevraagd of ik mee wil doen aan een blog, dat elke week voorbeelden laat zien wat je met één stempelset allemaal kan doen. Ze doen dit door op maandag een blogpost online te zetten waarin dan alle deelnemers een voorbeeld met dezelfde set gemaakt hebben.

Ik vond dit zo leuk, dat ik er graag aan mee doe!
En ik zit er over te denken een vaste rubriek te gaan maken die 

Stempelset van de Week 

gaat heten!

Zo krijg je nog meer voorbeelden wat je met één set kan doen!

De set die deze week aan de beurt is is de Flower Patch set. 
Een leuke set waar je heel veel kanten mee op kan! Er zit ook nog een bijpassende set stansen bij.


Mijn kaart heb ik gemaakt met drie kleuren: Lost Lagoon, Soft Suede en Mint Macaron.
Met het 'bloemetje' heb ik een achtergrondje gemaakt, door in herhaling de stempel af te drukken.

(klik op de foto voor een vergroting)
Flower patch stampinup lovetostamp

Vervolgens heb ik de bloem gestempeld, en uitgestanst. Ook de onderste bloem heb ik met het bijpassende stansje gemaakt.

Komende week zul je nog meer voorbeelden van me gaan zien met deze set.

Hieronder de gebruikte materialen:


Op het BLOG kun je meer voorbeelden zien met deze set!

Tot morgen (ABC Challenge!)

En nog een fijne dag!
      
     

13 opmerkingen:

  1. Gorgeous card Erna - I love the colour combination!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You had me at Mint Macaron Erna! Gorgeous card. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this is gorgeous ... I love it Erna and I'm guessing they are your favourite colours ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaart mooi!
    tot morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a gorgeous card. I am a huge fan of Mint too. herzlich willkommen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal leuk ! de achtergrond zelf maken, top ideetje altijd leuk
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, mooie bloemen en een prachtige kleur.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erna,
    wat een prachtige kaart. Heel mooi! Als ik het blog wil openen krijg ik een Fb pagina, klopt dat?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice card Erna! These are not colors I would think to use, looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very beautiful card Erna. I can't believe how straight you got all those flowers on your background. Love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Erna. Ik vind de kleur schitterend. En wat een goed idee van de voorbeelden van stempelsets, dat zal een leuke verzameling worden om wekelijks naar uit te kijken.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, dit lyk so mooi, Erna en jy het jou blommetjies so perfek gestempel!!!! Die kleure is pragtig en die groot blom is regtig lieflik!!! Baie, baie mooi!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful colour combination Erna! Stunning card

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!