Pagina's

maandag 16 mei 2016

What Will You Stamp?

Hoi hoi!

Alweer een week voorbij, en vandaag staat in het teken van 

What Will You Stamp?

We gebruiken vandaag de set "Rose Wonder"

Ik vond het leuk om nu eens niet met de roos aan de gang te gaan maar te kijken wat ik nog meer kon doen met stempels uit de set. Natuurlijk heb ik wel even gebruik gemaakt van de bijpassende stansen, want die zijn oh zo leuk!

Dit is mijn kaartje:
lovetostamp rose wonder stampinup

En nog een close upje:

Je ziet dat ik weer een randje heb geprikt langs de kaart. Ineens vind ik dat erg leuk om te doen....

Als je wilt kijken wat de rest van de teamleden met deze set gemaakt heeft klik je op onderstaand plaatje. Komende week laat ik je natuurlijk ook nog wat andere voorbeelden zien met deze set!


Fijne dag nog!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

6 opmerkingen:

  1. Love this Erna! Very pretty CAS card. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh this is pretty ... and great for any occasion!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your card Erna!! So pretty and the layers of leaves are fantastic!
    -Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, Erna, hoop dit gaan goed!!!
    Ek het lank laas hier gekuier, want ek was besig met ander projekte en het nie tyd in Blogland spandeer nie, maar ek is besig om weer by almal in te loer!!! Ek gaan nou 'n bietjie kyk wat jy als gemaak het die laaste paar weke vandat ek laas hier was!!!!
    Hierdie kaartjie is so pragtig CAS met al die wit spasie en die twee pragtige blomme in rooi!!! Ek hou van die plaatjie waarop jy die sentiment gestamp het!!!! Die perels en die gaatjies al om die rante is pragtig!!! Baie mooi gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!