Pagina's

maandag 23 mei 2016

What Will You Stamp?

Hoi hoi!

Vandaag staat What Will You Stamp in het teken van de set 

Endless Birthday Wishes.

Nu zitten daar vooral heel veel tekstjes in en maar 1 plaatje en 1 stempel met stippen. dus ja, dan ga je verzinnen wat je daar mee kan. Voor vandaag heb ik gebruik gemaakt van het taartje en een bijpassend stukje feestelijk design papier.

Dit is mijn kaartje geworden:

lovetostamp wwys#65 stampinup endless birthday wishes


Je kunt op het blog kijken om te zien wat de andere teamleden gemaakt hebben met deze set!

Komende week heb ik dan nog 1 kaartje voor jullie met deze set.

Ik dobber deze week nl. op de Middelandse Zee met heel veel Stampin'Up! demo's die allemaal de Mediterranean Cruise verdiend hebben. 

Als ik weer terug ben krijgen jullie een verslagje van me hoor.

Fijne dag!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

5 opmerkingen:

  1. Ik hoorde het al! Wat gaaf zeg, een cruise!
    Je kaartje is erg leuk! Groetjes en geniet nog even!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card! I love your rhinestone candle flames. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card with awesome micro details. Nice work.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n vrolike verjaardagkaartjie, Erna, en die koek lyk baie lekker!!!! So oulik!!!!
    Ek kan nie wag om te sien wat julle alles op die boot gedoen het nie!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!