Pagina's

dinsdag 14 juni 2016

ABC-Challenge Letter U

Hoi hoi!

Ankie mailde mij met de vraag waar de ABC challenge gebleven was.. eeehhhh, helemaal vergeten! 
Ik heb een beetje hectische tijd achter de rug. Maar hopelijk is alles nu voorbij en keert de rust een beetje terug. Dus gauw aan de slag met de U van Uil. 

Wat een leuke kaartjes maakten jullie:




Linda (2):

Sarah (2):

Volgende keer is de letter "V" aan de beurt. Nancy koos het onderwerp "Vakantie" Heel toepasselijk in deze tijd! Maak dus een kaartje met het thema vakantie of.... bedenk iets leuks! 

Je hebt de tijd tot 4 juli a.s. 
Op 5 juli zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.

Linda, jij mag het onderwerp voor de volgende letter bedenken, de letter "W". 
Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?


WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk weer.
    Ik vroeg het me ook af vorige week... maar ik wist hoe druk je het had.
    Maar hier zijn de uiltjes dan!
    Ik probeer weer mee te doen met de nieuwe, maar ook bij mij is het nu zo druk!
    Xx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uilenkaartjes !
    Vakantie....... Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Almal tog te oulik!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ben ik al met een vakantiekaartje.
    Ik maakte hem al eerder maar toonde hem nog niet op mijn blog.
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/06/stickey-sunday-aan-het-strand.html?m=1
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hier is eindelijk mijn vakantiekaartje. Ik vond het zelf best een lastig thema. Maar het is uiteindelijk toch gelukt.
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2016/06/vakantie.html.
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erna, mijn vakantiekaartje staat vandaag op mijn blog:
    http://creanancy.blogspot.com/2016/07/vakantie.html
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!