Pagina's

woensdag 1 juni 2016

Daar is ie dan!!

De nieuwe catalogus van Stampin'Up!

Boordevol nieuwe, leuke, prachtige, handige stempels, thinlits, kleuren, papier etc etc etc!!



Vanaf vandaag kun je alles uit deze catalogus bij mij bestellen. Je wilt hem natuurlijk eerst helemaal bekijken, dat kan hier:


Op zaterdag 11 juni a.s. houd ik Open Huis van 11.00 - 15.00 uur. Je kunt dan nieuwe artikelen bekijken, oude artikelen kopen, een make en take volgen enz. En natuurlijk neem je de nieuwe catalogus mee naar huis!
Wil je hierbij zijn? Mail me dan!

Kun je niet langer wachten en wil je je bestelling vast doorgeven? 
Dat mag ook! 

Veel plezier met kijken en tot snel!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

1 opmerking:

  1. O, ek wens ek kon ook by jou 'Open Huis' saamkuier, Erna!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!