Pagina's

zaterdag 18 juni 2016


Hoi hoi!

Vandaag is het weer tijd voor onze maandelijkse SU-Sisters Bloghop!
Omdat de nieuwe catalogus per 1 juni jl. ingegaan is showen we projecten gemaakt met nieuwe artikelen! 

De set Foxy Friends had me al meerdere keren aangekeken, wat een schattige stempeltjes en wat kun je er leuke dingen mee doen! 
Ik was dan ook superblij toen deze set (met pons en bijpassend papier) één van de kadootjes van SU was tijdens de cruise!

Ik besloot om een schilderijtje te maken. En daarbij ontdekte ik dat de boompjes die in de set zitten, perfect passen bij de thinlits van een andere set. Goh, laat dit gewoon in de catalogus staan, ik had m'n bril zeker niet op :-)


Hieronder kun je zien welke schattige beestjes je bijvoorbeeld nog 
meer kunt maken:
(foto van Stampin'Up!)


Wil je meer voorbeelden zien met nieuwe producten? 
Hop dan gauw verder naar mijn SU-Sisters:



 

Tot snel!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

4 opmerkingen:

  1. Superschattig en leuk idee om het in een lijstje te doen ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat 'n pratige prentjie het jy gemaak, Erna!!! Wat 'n skattige klein jakkalsie en oulike boompies!!! So kreatief en kunstig gedoen!!!!
    Groete en geniet die week!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!