Pagina's

dinsdag 28 juni 2016

Stampin'Up! Best Birds

Hoi hoi, 

Vorige week zat ik tussen mijn nieuwe spulletjes te kijken en daar zag ik dit schattige stempelsetje "Best Birds". Hierin zitten verschillende vogeltjes, een takje, bloemetjes en teksten. Er is ook een bijpassende set thinlits bij, waarmee je de stempels perfect uit kunt snijden. 

Ik had de set op tafel gelegd maar wist nog niet helemaal wat ik er mee wilde. Tot ik de sketch van Match the Sketch zag. Met al die laagjes kon ik vast wel iets met deze set.... Dus ben ik aan de slag gegaan. 
En daar is onderstaand kaartje uit voort gekomen:

lovetostamp stampinup best birds recht uit het hart

Het vogeltje, het takje, de blaadjes en bloemetjes heb ik ingekleurd met de blenderpen. En de tekst? Die is van de Nederlandse stempelset "Recht uit het hart"! Gaaf he?

Hieronder zie je een plaatje van de bundel én de stempelset Recht uit het hart.
Wil je één van beiden bestellen, dan kan dat altijd! Gewoon even een mailtje sturen ;-)


Tot snel en een fijne dag!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

7 opmerkingen:

  1. Wow....wat een GAAF kaartje Erna....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow... Great Card. I love it.
    Thank you for take part at our Challenge Match the Sketch.
    Dear
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty card, Erna, as always. :)
    Thanks for joining us this week at Match the Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei der Match-the-Sketch-Challenge. Eine tolle Umsetzung unseres Sketch! Die Farbkombi finde ich super schön.
    Liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo, die voeltjie is so pragtig, Erna!!! Die burlap met die pienk daarby is baie mooi en die klein blommetjies is baie fraai!!! So lieflik!!!!
    Groete en geniet die Vrydag, more!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie hier weer heel mooie creaties, waaw! Deze is ook heel stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!