Pagina's

donderdag 16 juni 2016

Stampin'Up! new goodies!

Hoi Hoi!

Vandaag had ik wat tijd om met nieuwe spulletjes te spelen. Ik kon eigenlijk niet kiezen waar ik mee moest beginnen... er is zoveel leuks! 
Maar uiteindelijk besloot ik aan de gang te gaan met de sketch van Freshly Made Sketches en toen kwam er vanzelf een idee in mijn hoofd.

Ik heb van In Color envelop paper een strookje papier gesneden en dat onderop geplakt. Met de nieuwe stansjes het hart gemaakt. De tekst gestempeld (hebben jullie op mijn Facebook pagina gezien hoe-veel blokjes er in deze set zitten?!?)

Met een ander gaaf alfabet setje het woordje "love" gestempeld en wat nieuw zwart draad er onder gemaakt en mijn kaartje was klaar.

stampinup lovetostamp sunshine sayings labeler alphabet

Komende zaterdag heb ik weer iets nieuws om te laten zien. Het is dan weer tijd voor onze SU-Sisters bloghop. Dus tot zaterdag!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

6 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is het zo ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk gedaan! Tof dat hart en de lettertjes waarmee 'love' gestempeld is zijn ook super! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this card -- the colors and layout are so pleasing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat 'n mooi hart, Erna!!! So 'n pragtige CAS kaartjie!!! Ek hou van die papier wat jy gebruik het!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card! I love that scribbly heart and the colours you've used. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!