Pagina's

vrijdag 24 juni 2016

Totally Technique Bloghop


Hoi hoi!

Laatste vrijdag van de maand alweer en dan zit het eerste half jaar van 2016 er bijna op! Sjo, wat gaat dat snel he!
Vandaag is er weer een bloghop met de Totally Technique groep.
We hebben vandaag de spotlight technique voor je in de aanbieding.

Dat houdt in: Je maakt een afdruk van een redelijk formaat stempel. daarna maak je nog een afdruk en je ponst of stanst een gedeelte uit. Dit kleur je normaal gesproken in en dat bevestig je dan weer precies op de juiste plek op de 1e afbeelding. Ik heb het vandaag iets anders gedaan. Ik heb een gedeelte van de afdruk in een andere kleur gestempeld en deze op de eerste afdruk bevestigd. Ik heb de stoere set met motor gebruikt. De randen heb ik nog gesponst en gestempeld met een speelse stipjes stempel. 

En zo heb ik weer een stoere mannenkaart in mijn verzameling:



Om te kijken wat de rest gemaakt heeft met deze techniek klik je op onderstaande button:



WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

7 opmerkingen:

  1. How cool Erna! Love the little spotlight in red on the motorcycle. Perfectly created!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this card Erna, nice and easy and perfect for the spotlight technique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun card...love how you spotlighted the bike. Great job....hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great way to highlight the spotlight technique! Fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Erna, that's so cool ! I love this moto, so elegant for men !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic masculine card Erna, love how you used the motorbike for the spotlight technique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ek hou van die motorfiets stamp wat jy gekies het om jou spotlight mee te doen, Erna!!!! Wat 'n besondere manne kaartjie!!!! Die rand met die stippels lyk baie mooi!!! Baie goed gedoen!!!!
    Groete en geniet die week!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!