Pagina's

maandag 27 juni 2016

What Will You Stamp #70

Hoi hoi!

Welkom bij weer een nieuwe aflevering van What Will You Stamp? 
Deze week gebruiken we de set Birthday Fiësta. 
Heb je die vrolijke kleurtjes van het bijpassende papier al gezien?

Zelf heb ik deze set niet, maar Caro was zo lief een aantal dingen voor mij te stempelen en op te sturen. Daar heb ik onderstaand kaartje mee gemaakt.



Omdat er op de voorkant geen plek meer was heb ik aan de binnenkant nog een vrolijke lama geplakt:


En omdat ik dat vrolijke papier nog op mijn bureau had liggen en nog een aantal lama's en cactussen heb ik nog maar even een party boxje gemaakt:


Is ie niet enig? Je kunt je niet voorstellen dat deze lama gaat spugen, toch? 
En wist je dat de cactus symbool staat voor rijkdom, duurzaamheid en warmte?? Nou, als je dat weet kun je gerust iemand een cactus voor z'n verjaardag geven :-)

Kijk ook even bij de rest van het team en doe lekker mee deze week!


WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

7 opmerkingen:

  1. I love all the colors you used in this card Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Deze set heeft een hoog gehalte aan must have!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card made me smile Erna - a riot of colour. And who knew a cactus symbolises wealth?! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Heel leuk! Zomer op je blog!
    Nu in het echt ook nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic. Love the window effect and the cheeky llamas both inside the card and as part of the box

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pragtige en opgewek in die helder kleure, Erna!!!! Ek hou van die fraaie blommetjies en die lamas!!! Jou party box is tog te oulik!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Erna, love how you broke up the sentiment, so much colour in your card, and that little window is too cute!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!