Pagina's

maandag 6 juni 2016

What Will You Stamp?

Hoi hoi!

Vorige week heb ik overgeslagen maar deze week doe ik natuurlijk weer mee met de What Will You Stamp Challenge! Deze week is de set "You've Got This" aan de beurt. Een hele gave set, waar je veel dingen mee kunt doen! Ik hoop jullie komende week nog wat voorbeelden te laten zien!

Voor mijn kaart heb ik de bloem gestempeld en gemaskerd. Ik heb er een soort lijm opgedaan dat je er weer af kunt rollen als het opgedroogd is. Toen de lijm droog was heb ik de kaart gesponsd, en in dezelfde kleur met de achtergrondstempel een randje gestempeld langs de kaart.



Om naar het blog te gaan waar je alle andere voorbeelden kunt bekijken klik je op onderstaande afbeeling:


En vergeet niet om ook mee te doen met deze challenge!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

4 opmerkingen:

  1. Mooi die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi effect! EN die achtergrind is prachtig van kleur!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bjoetie Erna! Mooi verloop van vrolijke kleurtjes, daar wordt je meteen blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die wit blom lyk so lieflik teen die pragtige kleure van die agtergrond, Erna!!!!! Die knopie en stukkies lint is baie oulik!!! So mooi gedoen!!!
    Groete en geniet die res van die naweek!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!