Pagina's

dinsdag 5 juli 2016

ABC Challenge letter V

Hoi hoi!

Deze maand ben ik op tijd! :-)
In één deel van Nederland is de zomervakantie al aangebroken, wij mogen nog één weekje school. Alhoewel, er nauwelijks nog les is op de middelbare school van mijn dochter, dus voor haar voelt het al als vakantie.
Ik zelf mag nog even doorwerken :-) 

Maar deze 1e dinsdag van de maand is het weer tijd voor de ABC-Challenge en heel toepasselijk is het thema voor de letter V Vakantie geworden!

Nancy koos bij de letter "V" het thema Vakantie.

Niet zoveel deelnemers deze keer, misschien was het toch een beetje lastig?

Maar degenen die wel meededen maakten deze prachtige kaartjes:




Via de link van de naam kom je bij het blog van de maakster. Leuk als je even een berichtje achterlaat! 

En dan nog mijn eigen kaartje natuurlijk. Ik heb een bootje gestempeld, en met het designpapier "By the Shore" heb ik de golfjes op de achtergrond gemaakt. Kant en klare zee! Als dat geen vakantie is :-)


Volgende keer is de letter "W" aan de beurt. Linda koos het onderwerp "Woning" Maak dus een kaartje met het thema nieuwe woning of een verhuiskaartje of... bedenk iets leuks! 

Je hebt de tijd tot 1 augustus a.s. 
Op 2 augustus zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.

Sarah, jij mag het onderwerp voor de volgende letter bedenken, de letter "X". 
Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

9 opmerkingen:

  1. O, die agtergrond papier wat jy gekies het is so mooi met die golwe, Erna!!!!! Jou bootjie lyk pragtig en ek hou van die koortstrikkie!!! Alles so pragtig in blou, wit en rooi!!!! Lieflik gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou kaartje met het bootje is heel mooi. Echt vakantie!
    Ik ben net aan een verhuiskaartje bezig, dus dat komt goed!
    De x wat moeilijk!!! X dat kunnen ook kusjes zijn of telt dat niet...
    Effe nadenken... je hoort zeker van me!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat er weinig vakantiekasrtjes waten...
    Jouw kaart is super mooi met fe golven en het toffe bootje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk ook Erna, dat het thema vakantie wat lastig was. Althans voor mij wel. Het nieuwe thema "Woning" daarin tegen had ik wel meteen beeld en ideeën bij. Je vindt mijn bijdrage hier:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2016/07/woning.html.
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier is mijn bijdrage voor de W
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/07/happy-new-home-abc-challenge-doe-je-ook.html?m=0
    groetjes uit de Ardennen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook een kaartje voor het thema woning...maar waar kan ik hem plaatsen?
    Dit is mijn bijdage
    https://deboskaartenhoekje.blogspot.be/2016/07/verhuisd.html?showComment=1468313806768#c8796047026033265758

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sarah heeft me getipt over jouw W-challenge. Dankzij haar doe ik dus mee met dit kaartje:
    http://skrepsels.blogspot.nl/2016/07/new-home.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erna, hierbij mijn kaartje voor de letter W: http://lindacrea.blogspot.nl/2016/07/new-home-8.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Erna, ik hoop dat het goed is gegaan. Graag wil ik meedoen met de ABC challenge, http://mariaversteege.blogspot.nl/Happy home challengeABC/ W

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!