Pagina's

woensdag 6 juli 2016

Stamping Techniques 101


Vandaag de 1e woensdag van de maand en dan doe ik sinds kort mee met een bloghop waarbij we eenvoudige kaartjes maken, zodat je kan zien dat een leuk kaartje niet moeilijk hoeft te zijn!

We maken vandaag gebruik van het inkleuren van een stempelafdruk met markers. Kleinere stukjes kun je heel goed inkleuren met de markers (stempelstiften) van Stampin'Up! 

Ik heb voor mijn kaartje gebruik gemaakt van de set You're Sublieme. Daar zitten makkelijk in te kleuren stempels in. Vandaag neem ik de kruiwagen met bloemen:


Zoals je ziet hoeft een kaartje niet moeilijk te zijn. 
Het afdrukje heb ik op een gekleurd ondergrondje geplakt en dit op een kaartje bevestigd. Om het af te maken heb ik nog een lintje om de kaart geknoopt.

Door op de afbeelding hieronder te klikken ga je naar het volgende blog:


Ben je de weg kwijt? Dan vind je hieronder de deelnemers:


Erna Logtenberg *That's me*

Tot snel en een fijne dag!


WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

9 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje! Binnenkort heb ik ook markers, ben benieuwd hoe het kleurt...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simply adorable, love the paper piercing and also the scallop edge on your card, really add a delicate touch. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. simple and very beautiful, thanks for the inspiration Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, daai kruiwa is so oulik, Erna en ek hou van die vrolike strik!!! So mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simple but very effective card :-) I am going to have to case this one.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!