Pagina's

vrijdag 8 juli 2016

Stampin'Up! Falling Flowers

Hoi hoi!

Met de set die deze week bij What Will You Stamp centraal staat (doe jij ook mee??) maakte ik nog een kaartje in een heel andere kleur en soort.
Daarmee zie je maar weer hoe veelzijdig je een stempelset kunt gebruiken!

Ik bewerkte de ondergrond met inkt en water, stempelde in Rich Razzleberry de bloemen en kleurde die met de Wink of Stella in. (daardoor loopt de inkt een beetje uit waardoor je dat subtiele kleurtje krijgt)

Met de bijpassende thinlits stanste ik de bloemen en nog wat takjes /blaadjes uit en bevestigde alles op mijn kaart.

Met dat leuke nieuwe alphabetje maakte ik de tekst, emboste dat met wit embossingpoeder en lijmde dat ook op de kaart.

Wat vinden jullie van deze kleurencombi?

lovetostamp stampinup falling flowers labeler alphabet

Fijne dag en tot snel!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

7 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,
    je kaart is heel mooi. Prachtige combinatie, deze twee kleuren.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van deze kleuren. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk is deze ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kleure is pragtig, Erna!!! Ek hou van die lieflike blomme en die mooi perels!!! 'n Pragtige kaartjie!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kleurencombinatie, gaaf! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!