Pagina's

zaterdag 16 juli 2016

SU-Sisters Bloghop: In Colors!


Hoi hoi!

Vandaag weer een bloghop van de SU-Sisters voor je! We zetten de In Colors in het zonnetje. Mijn favorieten zijn wel de Blauwe en de Groene kleur, maar ook de andere drie kleuren mogen er zeker zijn!

Ik maakte onderstaande kaartjes (heb ik gelijk een voorraadje :-)


Hieronder zie je ze stuk voor stuk:






Hieronder kun je verder hoppen naar de rest. 


 

Wanneer je de weg kwijt bent dan kun je hieronder zien wie er mee doet:

Erna (ikke dus)

Fijne dag nog!


WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook een serie kaarten gemaakt hebt ! Ze zijn weer mooi geworden ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat engagement serie kaarten. De kleuren zijn prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartje Erna, mooi zo'n serie in alle kleuren en ideaal voor de voorraad ;) Groetjes Mariska x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, die blomme is so pragtig en ek hou van die waterverf agtergronde wat jy gemaak het, Erna!!! Wat 'n lieflike stel kaartjies in die mooi kleure - in 'n mooi boksie sal dit 'n baie oulike geskenk vir 'n vriendin wees!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!