Pagina's

vrijdag 29 juli 2016

Totally Tecnique: Masking Techniek


Hoi Hoi!

De laatste vrijdag van de maand en ik doe weer mee met onze maandelijkse technieken bloghop! Het is zo leuk elke maand een andere techniek uit te proberen! Ik hoop dat we jullie inspireren door deze technieken ook eens te gebruiken. Vandaag staat de Masking Techniek in de schijnwerpers. Dat betekent dat je een afdruk stempelt, daar een 'masker' van maakt dmv een memootje. Dit knip je dan uit, en leg je over je gestempelde afdruk heen. Nu kun je nogmaals stempelen waardoor het lijkt alsof de tweede afdruk achter de eerste zit. Ik heb de set Love & Affection gebruikt. Daar zitten mooie bloemen in die je perfect kunt 'masken'. 

Dit is mijn kaartje geworden:

\
Hieronder zie je mijn maskertjes. Door gebruik te maken van memo blaadjes kun je de plakrand gebruiken om je masker vast te plakken.


De tekst op mijn kaartje komt van de nieuwe Nederlandse set 
"Recht uit het hart" Gaaf he?

Hieronder ga je naar het volgende blog:
 

En hieronder vind je alle deelnemers:

Patrice Halliday-Larsen 
Amy Koenders
Shelagh Freemantle
Marine Wiplier
Erna Logtenberg (this is me!!)
Heather Wright-Porto
Shannean Moncrieff
Alison Solven

Fijne dag!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

5 opmerkingen:

  1. So pretty Erna! I love the color scheme and your clean design is just perfect. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blomme is pragtig en ek hou van die lieflike kleure waarmee jy gewerk het en die oulike koort strikkie, Erna!!!! Baie, baie mooi!!!
    Groete en geniet die naweek!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan met de gemaskeerde bloemen. De kleuren samen vind ik ook helemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a cute card, love the colour combination.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!