Pagina's

maandag 11 juli 2016

What Will You Stamp? #72

Hoi hoi!

Weer een nieuwe week en deze staat bij What Whill You Stamp? in het teken van de set You're Sublieme! Wat een leuke set! Zo één waar je veel kanten mee op kan! Ik heb vandaag gekozen voor een zogenaamde schudkaart. Ik heb een venster gemaakt waarin ik gekleurde sequins gestopt heb. In het venster zie je dan de stempel van de duikboot, welke ik ingekleurd heb.


Hieronder zie je het venster nog wat beter:


Doe jij ook mee met deze uitdaging? Maak een leuke kaart en link hem op het blog! Op de afbeelding hieronder zie je de stempelset in z'n geheel. Als je op de afbeelding klikt kom je op het blog waar je nog meer voorbeelden kan zien. 


Fijne dag en tot snel!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

6 opmerkingen:

  1. Beautiful card Erna! I love your hand-drawn border too; it really adds to the feel of the card. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful photography and your card is LOVELY - great choice of colours xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke shakerkaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, ik ben er helemaal weg van!! SUPER!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, ek hou van jou prettige shaker card, Erna!!! Tog te oulik met al die borrels en die lint met die charm is so mooi!!! Baie oulik gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!