Pagina's

maandag 25 juli 2016

What Will You Stamp #74

Hoi hoi!

Weer een nieuwe week en een nieuwe stempelset waar we vandaag voorbeelden mee laten zien. De Pop of Paradise. Waarschijnlijk heb je al op meerdere plekken de flamingo's en ananassen gezien, je komt ze nu overal tegen!
Zo ook in deze set, waar ik dit kaartje mee maakte:



Op het blog vind je weer de andere voorbeelden van het team. En doe lekker mee met de uitdaging!



Fijne dag allemaal!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

8 opmerkingen:

  1. Hij is echt leuk. Ik heb de set ook en ook al leuke dingen meegedaan, maar met dit kaartje van jou heb weer nieuwe ideeen opgedaan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, jou flamink met die groen blare lyk tog te pragtig en ek hou baie van die helder pienk basis waarmee jy gewerk het, Erna!!! Baie, baie mooi!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love that you've used subtle greens with the Melon Mambo Erna! It's so different. And I adore your attention to detail with the paper-piercing and little banners. xo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!