Pagina's

maandag 18 juli 2016

What Will You Stamp

Hoi hoi!

Weer een nieuwe week en een nieuwe stempelset bij What Will You Stamp!

Vandaag gebruiken we de set "Jar of Love"
Ik maakte een kaartje in vrolijke kleurtjes omdat ik dat wel vond passen bij deze set. Er is één beestje ontsnapt zoals je ziet... :-)

Dit is mijn kaartje:



Op het blog zie je voorbeelden van de rest van het team. Hieronder zie je de hele stempelset (waar ook bijpassende framelits bij te krijgen zijn!) 
Als je op het plaatje klikt kom je op het blog:


Fijne dag nog!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

6 opmerkingen:

  1. Very beautiful card!! I love the jar's stamps so much.. Sorry, I have not any at me..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk kaartje zo ! mooi, die ene die ontsnapt is, die is alvast versterking gaan halen om de rest te bevrijden ! =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en leuk dit kaartje! En altijd leuk zo'n grapje op de kaart...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, ek hou van jou oulike flessies, Erna en hoe oulik met die een bytjie wat ontsnap het!!! Die kleure is so vrolik en regtig mooi!!! Jou kaartjie is pragitg!!!
    Groete en geniet die dag!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous Erna! I love your layout and colour combo! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!