Pagina's

woensdag 3 augustus 2016

Stamping Techniques 101


Hoi hoi! 

Daar zijn we alweer :-)
Drie dagen achter elkaar een post van mij. Ja dat komt er van als je aan meerdere challenges meedoet (waaronder mijn eigen haha)

Vandaag hebben we een bloghop voor je van Stamping Techniques 101. Dat is een maandelijkse bloghop waarin we je eenvoudige kaarten showen.
Ons doel is om te laten zien dat stempelen en kaartjes maken helemaal niet moeilijk is. Met weinig materiaal kun je al een mooi kaartje maken!

Vandaag gebruiken we een lintje op onze kaart. 
Ik heb voor mijn kaart de prachtige stans "Detailed Floral Thinlits" gebruikt. 
Deze stans haal je door je Big Shot, of welke stansmachine je ook hebt. En je krijgt een sjieke uitwerking. Je plakt dit op een basiskaart en je hoeft er alleen nog maar een tekst bij te stempelen. Hoe makkelijk kan het zijn!

Ik heb er tot slot dus nog een lintje om heen gedaan.


Wanneer je op de afbeelding hieronder klikt ga je naar het volgende blog:


En hier vind je nog een lijstje met alle deelnemers:

Erna Logtenberg *That's me*

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

5 opmerkingen:

  1. Oh I love those die cuts and what a great idea to add the ribbon across the bottom Erna, thanks so much for sharing that.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty card Erna, I love the colours you chose x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those die cuts are my favorite from the new catalog. Love your card today.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice and simple but very effective, love your card.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!