Pagina's

maandag 22 augustus 2016

What Will You Stamp #78

He Hoi,

Leuk dat je er weer bent! 
Vandaag heb ik een kaartje voor je die gemaakt is met de leuke set Sweet Cupcake! Dit is een zogenaamde 2-step stempelset. Eigenlijk 3-step, want wat je hiermee kunt is de cupcake stempelen met laagjes over elkaar.
Je begint met een lichte kleur met de grootst bedekkende afdruk.
Daarna stempel je met nr 2 en een iets donkerder kleur daar overheen.
Als laatste stempel je met de donkerste kleur afdruk nr 3 daar weer overheen.
en dan krijg je een hele mooie afdruk met diepte erin.

Dit kaartje heb ik gemaakt:


Ik heb er nog wat glitter de topping gedaan zoals je ziet. 
Het onderste deel van de cupcake is op dezelfde manier gestempeld. 

Hieronder vind je een plaatje van de volledige set. 
Wanneer je hierop klikt ga je naar het blog van WWYS, daar vind je nog meer voorbeelden met deze set:


Fijne dag!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

3 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart in deze kleurtjes Erna!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw wauwie!!! Maar dit ziet er wel erg leuk uit zeg.
    Ik ga snel ff kijken naar de andere voorbeelden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Erna,
    leuke kaart met al die laagjes! En de grote cupcake is ook super.
    Alweer terug in het normale ritme?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!