Pagina's

maandag 29 augustus 2016

What Will You Stamp #79

Hoi hoi!

Alweer een nieuwe week.
Dat betekent ook weer een nieuwe aflevering van What Will You Stamp?

Vandaag een kaartje met de set "In the Meadow"
Deze set heb ik zelf niet. maar Marit Welgraven was zo lief om mij haar set te lenen. Dankjewel Marit! 

Dit kaartje heb ik gemaakt:


Ik heb een lintje gebruikt dat niet meer te koop is, maar wel perfect bij de gebruikte kleur groen past.

Linksonder in de hoek heb ik nog een tekst gestempeld:


Hieronder zie je zoals gebruikelijk weer een voorbeeld van de stempelset.
Wanneer je op het plaatje klikt ga je naar het blog en zie je meer voorbeelden:


Fijne dag!

WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi en lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De herfst hangt al een beetje in de lucht, en de herfst is ook terug te vinden op dit warme kaartje.
    Kei leuk gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart springt er uit in de leeslijst. Hij is erg leuk geworden de hoertjes met het stempelwerk eronder. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!