Pagina's

dinsdag 6 september 2016

ABC Challenge letter Y

Hoi hoi!

Ja ik ben te laat.... ik weet het.. maar dan toch nu hier mijn ABC Challenge. 
We naderen het einde van de challenge, want deze maand is de letter Y aan de beurt. Sarah koos het onderwerp "You".

Weer een leuk aantal deelnemers! Hieronder zie je de kaartjes van iedereen:








Superleuk dat jullie meededen! En dan nu op naar de laatste letter. Ik had Ellen gevraagd en gemaild voor een onderwerp maar helaas heeft Ellen hier niet op gereageerd. Dus heb ik besloten zelf het laatste onderwerp te kiezen bij de letter Z en dat is geworden:

Kies je eigen Z-woord! En maak daar een kaartje mee. Om je een beetje op weg te helpen... Zon, Zomer, Zand, Zachtgeel.... enfin, verzin iets leuks, vergeet niet te vermelden welk woord je gekozen hebt en maak je kaart!

Je hebt de tijd tot 3 oktober a.s.
Op 4 oktober zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt zet je de link naar je blogbericht dan even in de reacties onder dit bericht.

Ik ben heel benieuwd waar jullie mee komen!


WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat de laatste letter aan de beurt is. Ik vind het altijd erg leuk om zo'n challenge aan te gaan. Ik heb deze keer gekozen voor Zwart-wit en Zomaar. Mijn bijdrage vind je hier:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2016/09/abc-challenge-de-letter-z.html.
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ja hoor, ik doe ook weer mee.
    Ik vind het ook jammer dan we op het einde van het alfabet zitten. Hier is mijn link:
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/09/you-re-my-sunshine.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! De laatste letter.
    http://dora-knutselhoekje.blogspot.nl/2016/09/kaart-met-een-magnolia-stempel.html.
    Ik was je challenge even vergeten om te linken....Ik hoop dat het alsnog mee kan doen ondanks dat ie afgelopen woensdag is gepost.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!